Naslovnica Blog

Online ponuda

0
  • Uživo online treninzi iz dvorane s grupom (različiti intenziteti treninga, ovisno s kojom grupom vježbate)- za vrijeme lockdowna i samoizolacija za vas smo uveli opcije online treninga, ili ako ne stignete do našeg studija
  • Uživo online s Majom – Atomic Agility, trening jačeg intenziteta
  • Posudionica rekvizita (na dva tjedna ili mjesec dana)
  • Individualni online treninzi
  • Edukativni online treninzi
  • Paketi snimljenih treninga po intenzitetima (Advanced, Intermediate, Basic, Atomic Agility)

Posudionica rekvizita 75,00kn mjesečno za tri rekvizita.

Cjenik online treninzi:

  • Paket od 12 treninga iskoristiv u 4 tjedna 240,00kn
  • Paket od 8 treninga iskoristiv u 4 tjedna   210,00kn
  • Paket od 8 treninga-Majina grupa (Atomic Agility) iskoristiv u 4 tjedna 250,00kn
  • Za vježbanje jednom tjedno-Majina grupa, 4 treninga 130,00kn
  • Plaćanje po jednom satu 30,00kn
  • Plaćanje po satu u Majinoj grupi 35,00kn
  • Prenatal grupa paket od 8 treninga iskoristiv u 4 tjedna 180,00kn
  • Umirovljenička grupa 130,00kn
  • Online snimljen trening-vježbanje u dvorani 40,00kn za snimak
  • Online snimljen trening za određenu osobu 120,00kn za snimak
  • Youtube trening-snimka 80,00kn snimak

Cjenik individualnih online sati

  • Edukativni sat-200,00kn
  • Individualni sat sa trenerima (bilo što osim Edukativnog)
  1. Maja 200,00kn
  2. Igor 120,00kn
  3. Marina 100,00kn
  4. Ivona 100,00kn
  5. Matko 80,00kn
  6. Nina 80,00kn

EMMETT

0

Emmett tehnika se počela podučavati 1999.godine te je oduševila mnoge manualne terapeute, fizioterapeute, masere, medicinsko osoblje, ali i osobne trenere koji imaju veliku korist od ove tehnike.Ta je tehnika komplementarna s bilo kojom drugom fizikalnom ili manualnom tehnikom, a u sustavu vježbanja kod olakšanja boli, nelagode te poboljšanja mišično-koštanje i neurološke fukcije.Tehnika se izvodi laganim pritiscima na Emmett točke koje nisu triger ili bilo točke poznate po drugim tehikama. Tretman se izvodi direktno na koži ili preko odjeće, a može trajati 10 do 30 minuta ili se može ukomponirati u bilo koji drugi tretman.

Emmett točke su mjesta preklapanja senzornih ili receptornih i mišičnih točaka. Pomoću ove tehnike se aktiviraju pohranjeni loši obrasci ravnoteže i/ili kretanja te se otklanjaju. Tretman je bez boli, a učinci su neposredni u smislu korekcije mišića – koji se facilitira ili relaksira ovisno o stanju mišića). No, ovom metodom se nastoji utjecati i na dugoročni boljitak preko opuštanja mišićne i fascijalne napetosti, poboljšanja cirkulacije i limfne drenaže.

LIMFNA DRENAŽA

0

Limfni sustav je osnova imunološkog sustava, a glavna funkcija mu je obrana od infekcija i bolesti. Limfa teče u jednom smjeru, ne cirkulira kao krv. Iz vezivnog tkiva ulazi u limfne kapilare, protječe limfnim žilama, ulazi u limfne čvorove u kojima se pročišćava i kao takva na kraju prelazi u venski dio krvotoka, da bi napustila organizam preko bubrega i mokraćnog mjehura. Ne teku li ovi procesi u predviđenom ritmu, stanice ljudskog organizma stradaju.


Dobra vijest je da kontrakcija mišića potiče limfnu. Dakle, pravilno dijafragmalno disanje, šetanje, planinarenje,… je svakako savjet za samopomoć u protoku limfne. Također, tu je i limfna drenaža koju izvodi terapeut licenciran baš za nju. Masaža se izvodi nježnim i sporim pokretima te je ujedno i korisna i opuštajuća.

DNS

0

DINAMIČKA NEUROMUSKULARNA STABILIZACIJA je metoda duboke stabilizacije lokomotornog sustava, koja se temelji na razvojnoj kineziologiji djeteta u prvoj godini života.

Ova metoda se koristi kod niza problema lokomotornog sustava, ali i u prevenciji bolova i ozljeda, a temelj te metode je stabilizacija trupa kroz stvaranje intraabdominalnog tlaka.

Svaki pokret počinje stabilizacijom svih segmenata tijela. Dobra stabilizacija preduvjet je za ravnotežu, sigurnost i učinkovitost pokreta, a ako je ona narušena dolazi do poremećaja u funkciji lokomotornog sustava. Pokret postaje neučinkovit i pojavljuje se preopterećenje određenih dijelova tijela, a samim time dolazi i do ozljede.

U DNS-u se govori o pojmu ”central stability for distal mobility” (centralna stabilnost za distalnu pokretljivost). Ako je trup stabilan, ekstremiteti se mogu kretati bez ograničenja, te lakše proizvesti silu potrebnu za izvođenje pokreta. Kod sportaša ovo pomaže kod prevencije ozljeda i veće snage.

DNS metoda se koristi kod: smanjenog mišićnog tonusa, problema s kralježnicom (protruzijom, ekstruzijom, skoliozom, povećanom kifozom i lordozom), kod sportaša (prevencija ozljeda i povećavanje sportskih performansi-snaga, izdržljivost, stabilnost, funkcionalnost pokreta…). U Studiju Eccentric primjenjujemo DNS metodu od 2014. godine

Motivacijska priča iz Eccentrica

0

“Moj dolazak u studio „Eccentric“ se na žalost dogodio u nuždi. Naime prije skoro 6 godina s menopauzom su krenule tegobe – neizdrživi bolovi u leđima i koljenima.

I naravno, kao i većina sam krenula na pretrage, fizikalne terapije, ambulantu za bol te prijedlog neurokirurga da mogu razmisliti o operaciji, ali da bi mi on preporučio i da sama nešto poduzmem jer za operaciju uvijek imam vremena. I naravno, da se ne brinem i da je sve u skladu s mojim godinama. Pomislila sam kojim godinama?! Uvijek sam bila raspoložena za dugo hodanje i vožnju biciklom, ali nikakav drugi oblik fizičke aktivnosti jer “ja nisam sportski tip”.

S obzirom na to da sam većim dijelom na poslu na nogama, a kod kuće za računalom, bolovi su stvarno postajali sve gori. Lijekovi protiv bolova, fizikalna terapija, masaža, ali… I počela sam kopati gdje ima netko da mi pomogne te sam na preporuku dobila ime Studija “Eccentric”, teti Mariji sam poslala mail, poruke (sms, Viber, Whatsapp), zvala… (stvarno mi je gorjelo pod nogama) i nakon što se ukazao slobodni termin došla sam na pregled kod jedne od trenerica te krenula u grupu light polako osluškujući tijelo. Tada sam shvatila da ne znam disati, da samo JA mogu osluškivati svoje tijelo i naučiti da me ne boli. U light grupi sam ostala 6 mjeseci i onda poželjela (sada već ohrabrena rezultatima) ići u “normalnu” grupu. I tu sada radim sve.

Veselim se svakom treningu. Dolazim 3 puta tjedno, lijekove ne pijem, ne idem na fizikalnu terapiju i uz pomoć mojih trenera mogu (skoro) sve.

Moj dan za vježbe je svetinja i samo u krajnjoj situaciji izostanem, ali nastojim odmah sve odraditi. Uz vježbe i dalje svakodnevno hodam (min 7-8 km), vozim bicikl,…i sve u skladu s mojim godinama Hvala svim trenerima od srca.”Zvjezdana Jurić

IBD

0

INTELIGENT BODY DEVELOPMENT je izvorna ideja i proizvod Studija Eccentric i sustavno ga provodimo već punih 9 godina! Metoda je to koja obuhvaća cjelovit pristup tijelu, njegovom rastu i razvoju.

IBD predstavlja živi organizam koji se konstantno mijenja i napreduje te ju svakim novim saznanjem na području rada na čovjeku, nadograđujemo najnovijim spoznajama.

Naš rad se temelji na individualiziranom pristupu; svaki novi klijent/klijentica prolazi uvodni sat u kojemu se na osnovu dijagnostičkih protokola instruktor upoznaje s njihovim željama, potrebama, posturom, mogućim disfunkcijama, povredama, bolovima… te se na osnovu toga sata kreira program i određuju modifikacije vježbi koje odgovaraju upravo tom polazniku/polaznici. Kvaliteta treninga i sigurnost svakog klijenta/klijentice naš je primarni cilj.

Još jedna posebnost IBD metode je ta da se trening programi odvijaju po temama tjedna. Na osnovu naših zapažanja klijenata za vrijeme treninga, iz tjedna u tjedan radimo po temama tjedna gdje ovisno o najvećim potrebama taj tjedan primjenjujemo više mobilnosti, fleksibilnosti, snage… Samo neke od tema su sljedeće: Pokretljivost, Fleksibilnost, Jakost, Core + Cardio, Koordinacija, Biotička motorička kretanja…

Tako dolazimo do najboljih rezultata, tijelo konstantno izlažemo novim izazovima, treninzi su interesantni, zahtjevni, raznovrsni i sveobuhvatni.

Jedan od temeljnih postulata IBD metode je edukacija klijenata.

Naučiti ih kako se kretati sa što manje ili bez kompenzatornih obrazaca, kako živjeti bez boli, kako si pomoći kad zaboli, kako koristiti svoje tijelo na najbolji način u svakodnevnom životu. IBD metoda namijenjena je rekreativcima, post-rehabilitacijskoj populaciji, sportašima, osobama koje žele popraviti određene disbalanse u tijelu… odnosno svima onima koji su zainteresirani za inteligentan način rada na svome tijelu.

BUTEYKO METODA

0

Razvijena 1952. godine od strane Ukrajinskog liječnika Konstantin Pavlovich Buteyka, koji je živio i radio u Rusiji, Buteyko metoda je tehnika disanja dizajnirana sa svrhom poboljšanja funkcionalnih disajnih obrazaca.

Metoda se sastoji od niza vježbi disanja posebno dizajniranih kako bi se reduciralo prekomjerno disanje (klinički znano kao kronično hiperventiliranje).

U počecima je metoda bila popularna kod odraslih i djece koji boluju od različitih oblika astme. No tijekom godina, metoda se pokazala kao učinkovita pomažući u poboljšanju brojnih problema povezanih s disanjem uključujući:

-respiratorne: astma, rinitis, kronična opstruktivna plućna bolest,
-neurološke: anksioznost, stres, panični napadi,
-razvoj djece: dentalno zdravlje, kraniofacijalni razvoj i ADHD,
-poremećaji disanja kod spavanja: nesanica, hrkanje, apneja…


Osnova Buteyko metode je ideja da hiperventiliranje ima značajnu ulogu kod respiratornihproblema, te je isticao važnost disanja kroz nos. Maja Diklić Dačić jedan je od tri certificirana Buteyko praktičara u Hrvatskoj i jedina u ovom dijelu Hrvatske.

FRC

0

FUNCTIONAL RANGE CONDITIONING je sustav koji svoj fokus stavlja na zdravlje zglobova i trening pokretljivosti, a cijela metoda je utemeljena na znanstvenim principima i istraživanjima.

3 su glavna cilja FRC® sustava u primjeni u treningu, usko su povezana i zahitjevaju simultani:

  1. Razvoj pokretljivosti (mobilnosti) Pojam pokretljivost (mobilnost) se odnosi na količinu aktivnog pokreta koje pojedinac može KORISTITI kroz određeni zglob.

Što je osoba pokretljivija (mobilnija), to ona može bolje maksimizirati svoj kretni potencijal naučinkovit i siguran način.

  1. Zdravlje zglobova
    Istovremeno radeći na poboljšanju mobilnosti i kretnog potencijala, FRC® sustav također radi na “bullet proof” zglobovima odnosno čuva ih kako bi pokret bio izveden na što sigurniji način.
  2. Kontrola tijela
    Trenirajući kroz FRC® metodu poboljšava se funkcioniranje živčanog sustava. Što vodi ka reduciranju ozljeda i boli, dugovječnosti zglobova i povećanoj sposobnosti lakog i slobodnog kretanja. Maja Diklić Dačić jedini je certificirani FRC instruktor u ovom dijelu Hrvatske.

STOTT PILATES

0

STOTT PILATES® je najcjenjenija internacionalna škola suvremenog Pilatesa izgrađena na principima klasičnog učenja i nadograđena novim saznanjima iz teorije treninga i kineziterapije.

Naglasak ove metode je na očuvanju prirodnih krivulja kralježnice, stabilizaciji centra tijela i ramenog obruča, neutralnom pozicioniranju zglobova te pravilnom disanju, a njena posebnost je u velikom broju modifikacija za različite tipove klijenata, u odnosu na njihove posture, stupanj utreniranosti, ozljede…

Suvremeni Pilates se preporučuje svima, od profesionalnih sportaša do rekreativaca, i to obaspola, jer pruža kompletni trening, smanjuje mišićni disbalans, a sve to sa smanjenim naporom za kralježnicu i zglobove.

Iznimno je pogodan za vrijeme rehabilitacije i postrehabilitacije radi mogućih modifikacija i korištenja mašina čime se može utjecati na opterećenje i postupni oporavak.

Stott pilates se može vježbati na prostirkama, takozvani Matwork pilates ili pomoću različitih mašina, tzv. Machinework pilates, koji se odnosi na vježbanje na profesionalnim spravama kao što su Reformer, Chair, Cadillac, Barrels itd. Vježbajući na spravama s dodatnim otporom (opruge) na poseban način dolazimo do aktivacije uspavanih mišića te učinkovitije i kvalitetnije do željenih rezultata. Studio Eccentric najopremljeniji je Studio sa STOTT PILATES opremom i prvi smo certificirani Studio u ovom dijelu Hrvatske što je pokazatelj našeg iskustva i širine u radu s ovom metodom.

ENDURANCE FLOW

0

Kao što sam naziv govori, ovaj oblik treninga stavlja naglasak na izdržljivost, i to onu aerobnu.

Njime kroz specifičan flow utječemo i razvijamo sposobnost podnošenja zadanog opterećenja što je moguće duže vrijeme bez značajnijeg pada radnog učinka. Pri kreiranju trenažnog procesa polazimo od postavki sigurnog pokreta, neutralnog poravnanja zglobova, optimalnog disajnog obrasca, te kroz progresiju podižemo intenzitet koristeći se raznovrsnim rekvizitima, od gumi, kettlebella, šipki, lopti, utega raznih vrsta… Ponekad ga izvodimo kroz flow bez pauze uz opterećenje vlastitoga tijela, ponekad kroz kettlebell komplekse, dok ponekad kombiniramo raznovrsne rekvizite u službi svrhovitog, smislenog aktiviranja cijelog lokomotornog sustava.

Benefiti ovakvog treninga su jačanje imunološkog sustava, poboljšanje kognitivnih spsobnosti i zdravlja mozga, poboljšana kapilarizacija,  sniža anje krvnog tlaka, poboljšani rad respiratornog sustava. Pogoduje smanjenju potkožnog masnog tkiva, jačanju krvožilnog sustava, poboljšava tonus ukupnog mišićja – od dubinskih stabilizatora, do površnih mobilizatora, utječe na poboljšanje fleksibilnosti. mobilnosti i stabilnosti.

X